Hej alla där ute!  Nu tänkte jag göra en TMI tag. Fortsätt läsa så kommer jag svara på TMI frågor. ;)

TIM tag:
Fråga 1: Vad har du på dig?
svar: kolla mitt inlägg om min outfit! ;)

Fråga 2: Någonsin varit kär?
Svar: Ja, såklart 

Fråga 3: Är du kär nu?
Svar: YES som in i bomben!!!

Fråga 4: Hur lång är du?
Svar: 1,50 cm, mobba nt! ;D

Fråga 5: Hur mycket väger du?
Svar: 32 kg

Fråga 6: Några piercingar?
Svar: Ja, hål i tre hål i öronen. Ett i ena och två i andra.

Fråga 7: Favorit program?
Svar: Åh, svår fråga. Men just nu är det typ ponny akuten. (har fler)

Fråga 8: Favorit band? 
Svar: One direction, lööve dom!

Fråga 9: Någonting du saknar?
Svar: Hmmm... Jag saknar ganska mycket men just nu vill jag verkligen ha ett par uggs ;)

Fråga 9: Favorit låt?
Svar: Också en svår fråga, men en jag lyssnar mycket på nu är Dark House av Katy Perry 

Fråga 10: Hur gammal är du?
Svar: Jag är 11 men fyller 12 den 21 november, så kan kalla mig 12.

Fråga 11: Stjärntecken? 
Svar: Skorpinjorn (stavning?) ;D 

Fråga 12: Någonting du saknar hos en partner?
Typ snäll, rolig & omtänksam, haha.

Fråga 13: Favorit motto? 
Svar: Y.O.L.O, haha swag! :P

Fråga 14: Favorit skådespelare?
Svar: Haha, har inte direkt någon... ;/ 

Fråga 15: Favoritfärg?
Svar: Svart, vit & rosa typ B)

Fråga 16: Hög eller låg musik?
Svar: Hög, älskar dunka dunka! :DD

Fråga 17: Vart går du om du är ledsen?
Svar: Mina kompisar eller typ mamma & pappa

Fråga 18: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
Svar: 40 min kanske ^.^

Fråga 19: Rädslor?
Svar: Fulla människor och typ läskiga djur.... 

Fråga 20: Senaste saken som fick dig att gråta?
Svar: Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg. *.* 

Fråga 21: Senaste gången du sa att du älskade någon?
Svar: Jag skrev det till Wilma igår, om det räknas? c:

Fråga 22: Senaste programmet du såg?
Svar: Familjen annorlunda, hahah. 

Fråga 23: Senaste du personen du pratade med?
Svar: Wilma nyss, hon är hos mig idag! 

Fråga 24: Förhållandet med den senaste personen du smsade med?
Svar: Det var Wilma. Förhållandet mellan oss är på topp. 

Fråga 25: En plast du vill besöka?
Svar: USA, jag vill dit nuuuuu! :D

Fråga 26: Senaste platsen du besökte?
Svar: Om man inte räknar med hemma så skolan 

Fråga 27: Senaste sporten du spelade?
Svar: Fotboll, i skolan

Fråga 28: Senaste låten du lyssnade på?
Svar: Hela huset, lööve den låten! ¤.¤ 

 

Kommentera

Publiceras ej